Baron’s Food on ollut mukana ammattikeittiöiden arjessa jo vuodesta 1986. Lähes 40 vuoden mittaiselle matkalle on mahtunut monia käänteitä – myös eri nimiä. Nyt Baron’s Foodin brändi on saanut uuden raikkaan ilmeen ja samalla yritys haluaa uudistua myös muuten. Säilyttäen kuitenkin saman vanhan tinkimättömän palveluasenteen.
”Tavoittelemme uudistuneen brändin ja huolellisen valikoiman rakentamisen kautta liha-, kala- ja HeVi-kategorioihin keskittyvän tukun asemaa. Emme kuitenkaan unohda kaikkia muita tuotteita, vaan asiakkaitamme kuunnellen haluamme valita parhaat, pääkategorioitamme tukevat muut tuotteet osaksi valikoimaamme”, toteaa Baron’s Foodin toimitusjohtaja Petri Welling.
Me Baron’s Foodilla olemme suunnanneet katseet tulevaan kirkastetun brändi-ilmeen ja uusien verkkosivujen avulla. Uuden tyylikkään ulkoasun myötä haluamme tuoda esille ennen kaikkea ammattitaitoamme ensiluokkaisen ja joustavan palvelun tuottamisessa. Missionamme on tarjota yksilöllistä palvelua ammattilaisilta ammattilaisille. Tällä tarkoitamme sitä, että laadukkaiden elintarvikkeiden lisäksi toimitamme vinkit ja valikoimaehdotukset jokaisen ammattikeittiön tarpeisiin.
”Tavoitteenamme on luoda menestystä ja kasvaa yhdessä asiakkaidemme kanssa”, summaa Petri Welling.