Tuotteiden ja toimitusten oikaisupyynnöt
Lupauksemme on, että reagoimme saapuneisiin viesteihin 48 tunnin kuluessa. Tuotteisiin, kuljetuksiin ym. reklamaatioihin liittyvät toimitusten oikaisut pyydämme lähettämään ensisijaisesti sähköpostilla:
virheselvittely@baronsfood.fi
Kiireellisissä tapauksissa palvelupuhelinnumeromme on 020 773 8305.
Ohjeita virheselvittelyä varten
Kaikki huomautukset tulee tehdä saman päivän aikana, kun tavara on vastaanotettu.
Yhteydenotossa kannattaa ensin mainita oman toimipaikan asiakasnumero ja lähetyslistan numero. Näin voimme yhdistää reklamaation välittömästi oikeaan tilaukseen. Tuotehuomautuksissa jäljitys oikeaan erään ja tapahtumakohtaan tehdään tuotteen pakkauksessa olevista etikettitiedoista.
Tässä muistilista tuotehuomautuksiin tarvittavista tiedoista (huomioithan, että etiketeissä olevat tiedot vaihtelevat tuotteiden mukaan):
Tarkka kuvaus reklamaation syystä (mm. vika maussa tai koostumuksessa, pakkaus rikkoutunut, tuotteessa vierasesine, laatuvirhe – millainen?)
Tuote/tuotenumero
Pakkauspäivä
Viimeinen käyttöpäivä
Pakkaustunniste
Erätunnus
EAN-koodi
Laitostunnus
Pakkaaja (nimikirjaimet etiketissä)
Muut tiedot, esim. kalastajatunnus
Voit liittää sähköpostiin myös kuvan pakkauksen etiketistä / tuotteesta.